joi, 19 februarie 2009

Respect

Ce fel ?
* DE SINE
* DE graniţă
* DE SEMEN
Niciunul nu este eficient la singular. În bloc ( toate 3 ) conştientizat, DA.
Eficienţa maximă este activă la graniţă : locul unde Libertăţile se ciocnesc -- în URĂ sau în IUBIRE,

19 februarie 2009

God bless you ! !

Dumnezeu sa va binecuvanteze !
In adevar, intelepciune, sanatate ... pace si diversitate !
Libertatea MEA se termina acolo unde incepe a TA ! => Asta nu inseamna ca trebuie sa fim mai putini (cu tot dinadinsul = razboi), ci doar sa constientizam (deocamdata) ca toti suntem AlterEGO !
Globarizarea sa fie REALA, nu unilaterala (numai unii sunt buni, numai parerea lor conteaza) !
Nu trebuie nimic fortat, cu rabdarea treci si marea !
(Propunere) traseu : 1) Educare ; 2) Necesitate ; 3) Eliminare ( balast, NU oameni ).

Unitate in diversitate fireasca ! Eu mi - am prezentat Profilul, Tu DE CE NU faci la fel ? Cine esti cu adevarat ? Omul cu Dumnezeu NU ARE FRICA. Multi au ( SUNT ) profil - masca. Va asigur ca se " simte ". IUBIREA e vesnica - ( spuneti ) m - am accesat la ea ! ElaEL asteapta. Dumnezeu este viu. -- noi suntem morti, daca nu, CE suntem ? --.
~
Paul Gabor spunea...
Multumesc mult de tot, m-am pierdut in blogurile tale dar e frumos...Da-mi te rog mai mult timp sa te pot vizita asa cum trebuie...Mii de salutari...Paul..
23 februarie 2009 12:57 "

DoarATAT spunea...
Esti bine venit !
Mai ales ca ai sosit "de ziua mea" .(53 anisori).
15 martie 2009, 22:18

~,

Un comentariu:

DoarATAT spunea...

Hristos a Inviat !
Multumesc draga Mugur ! Intradevar, acel "stil" pe care il propusesem in "lipsa de diacritice" era "urat" din punct de vedere Grafic.
ADEVARAT A INVIAT !

Evanghelia zilei