miercuri, 30 noiembrie 2011

CONFUZ

  CONFUZ

 Tăcerile ce ne cuprind
 Alungă Paradisul, 
 Lăsându-ne dor şi alean 
 Să ne formeze Visul. 
 
 Se întrupează prin Destin 
 Un gând adus în faptă 
 Neputincios, dar bizantin 
 Transpare chiar în artă. 
 
 Apoi, când toate's la Apus, 
 Acumulări deşarte, 
 Abia atunci ţi s-a propus 
 Să ţinteşti înspre Astre. 
 
 Lumina vieţii ce-ai trăit
 Îndată te-o cuprinde,
 În fapte vei fi adâncit 
 Cată a te desprinde ! 
 
 Lumina vei îmbrăţişa, 
 Dar de n-ai fost cuminte ...
 Nu te vei mai înfăţişa 
 Decât prin oseminte.
 
 Uitarea însă-o vei trişa, 
 Manipulări perdante, 
 Rămâne ce vei acroşa 
 La gândul tău andante, 
 
 Iar treptele ce vei urca, 
 Al tău Suflet onorând, 
 Cărarea se va bifurca 
 Vei afla, poate, curând. 

 
 ~ 
 Scrisă imediat ce am aflat despre plecarea între cei VII, a celei care a fost Ioana Păunescu ! 
 ÎN MEMORIAM tuturor care conştientizează ! 
 ~ 
 Cornelius, :)
~
CONFUZ
CONFUZ
~
CONFUZ
CONFUZ
~  
Tubul
Tubul
~
7.000.000.000 şi creşte
7.000.000.000 şi creşte
~
Mami, te Iubesc !

~
avea doar 44 de ani
avea doar 44 de ani ~
Cornelius, :)

2 comentarii:

DoarATAT spunea...

Am publicat concomitent pe SĂNĂTATE şi POEZIE, Karina - Playcast art si aici.

Luana Aldor spunea...

Domnule Cornelius, am vrut să fiu doar ironică și uite ce a ieșit....! Vă ieșiți prea repede din fire pentru a sesiza, obiectiv, ceea ce vrea să spună subiectiv preopinentul. La cât m-am străduit să fac acrostihul (ceea ce înseamnă că mi-a plăcut mult răspunsul dvs. anterior, referitor la dreptate) și la cât timp mi-a luat să spun lucruri înțelepte într-un înveliș ludic (ați remarcat, sper, că citind pe verticală prima literă a fiecărui vers alcătuiește un mesaj ascuns, de aceea se și numește acrostih, în traducere, din greacă, însemnând 'vers la margine'), ar fi trebuit să înțelegeți că...v-am stimat...
Cât despre restul, articolul despre Eu-uri și E-uri, nu l-ați citit cu atenție, se încheie pe un ton optimist. Iar în legătură cu învățatul din orice, domnule Cornelius, chiar credeți această frază totalitară, despotică ? Poate vreau să am libertatea de a alege din ce să învăț..., pe bază de afinități efective și selective.

Evanghelia zilei